onsdag 27 januari 2010

bara för att jag är en tjej med liv:

Nämn något som gjorde dig glad igår: vet faktiskt inte *emo*
Vad gjorde du kl 08 imorse: typ soooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: facebookade och åt frullzor
Det sista du sa högt: jag skrek AAAAAJ när jag brände mig på téet
Det senaste någon sa till dig: min mamma sa "godnatt"
Vad har du druckit idag: proviva blåbär och teeeeeeee
Vad var det senaste du åt: gröt, ägg och mackaaaaaaa
Vad var det senaste du köpte: igår köpte jag presenter till mamma från indiska, även fast hon inte fyller år förräns i mars *busi*
Vad är det för färg på din ytterdörr: svart
Vad är det för väder hos dig nu: molnigt, -5 grader och snön ligger vit och stilla på marken (skemta)
Godaste glassmaken: vanilj med grejer i...och typ allt med B&J
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: men nej...men visst kan man ju attraheras ;) ;) tihihih *tar på mig gina tricot-tunikan och lockar håret*
Sover du tungt: njaee
Drömmer du mardrömmar: då och då...men de är inte så hemska
Trivs du med ditt jobb: jorå, det funkar och är inte så ansträngande
Favoritklädsel: tights och stora linnen
Favoritlåt just nu: rocket scientist med teddybears och aldrig ensam med jonathan johansson!
Vad ser du om du tittar till höger: min pyttelilla säng
Vad gör dig glad just nu: haha åååh jag vet inte *emo igen*
Vad ska du göra härnäst: borsta tänderna
Höger eller vänsterhänt: höger för fan
Humör just nu: öööh, rätt uttråkad på livet men det är lugnt va! :(
Favoritgodis: surt som fan...typ såna där remmar som är ihoprullade...aaah typ salivutsöndring i munnen bara jag tänker på det *fräsch*
Kläder just nu: röda mjukisbyxor, grå fleece och randiga raggsockar
Sommarplaner: två festivaler (prbbly emmaboda och arvika) och sen något sommarjobb
Hur många kuddar sover du med: en
Spelar du något instrument: trummor
Morgon eller nattmänniska: natt, men visst är det sjukt soft att vara uppe tidigt och ba ha hela daaaagen framför sig.
Vad är viktigast för dig: men gud orkar inte med såna frågor...ATT HA ETT BRA OCH HÄLSOSAMT LIV OCH EN FAMILJ SOM ÄLSKAR MIG OSV
Är du kittlig:
JA FÖR FAN..beröring är inte min grej
Snarkar du: you täll me! heheheh
Stjärntecken: fiski
Äckligaste insekten: spindlar och getingar
Längtar du mest efter just nu: att få fezta sönder!! och förutom det fylla tjugo, våren och lämna landet typ

1 kommentar:

Frufen sa...

Ja, du snarkar! Fast bara lite och ibland. Och Det (eftertryck) är sanningen.