torsdag 7 januari 2010

ba living la vida loca liksom


hahaha jag dööööör! jag och freja satt och avatarized ourselves igår...bästa! klanen (vi+brunetterna *skoja*) hade girls night in med japanmix och morgonsoffan...vardagsmöjs! idag ska jag handla en almanacka...så himla crazy. sen måste jag styra upp jobb och skit för nästa vecka. pallzor intzor. OCH KUL ATT DET FÖRESTEN SKA BLI ÄNNU KALLARE NU?!?!? TYP TRETTIO MINUS!!! jag dööööööööööööör. och åååh måste lägga upp sista londonbilderna. men orkar typ inte, ingen som verkar uppskatta det iallafall :( *gråter blod och knivar* woaahöööh tråkigt inlägg tråkig tjej. ÖVER OCH UT

1 kommentar:

chrissy sa...

hahah, jaaaag uppskattarom! älskar att se bilder på mig själv!! *ödmjuk* haha nej men langa upp de sista så loooovar jag att skriva fett smarta, analyserande men ändå underhållande kommentarer till rom! haha okej jag är tråkig. vill dö kom precis hemmmmm nu efter utgången igår, hahahahååååååååååå jag behöver sova.