torsdag 28 januari 2010

ba blablabla

haha imorse när jag vaknade låg min lampskärm bredvid mig i sängen (lampan står lite längre bort på nattduksbordet), men själva lampan hade inte vält eller nåt...HUR FAN GICK DET TILL LIKSOM?? det är säkert den där paranormal...haha, kul att jag fortfarande är rädd för den filmen föresten. varje gång jag ska sova så ba: "VAD VAR DET DÄR?? jaha...vinden typ" (niotillfems pojkvän asså, skoja..haha skulle vara sjukt creepy). ska aldrig se den igen iallafall..that's fo sho! åh, har precis ätit världens godaste lurre. Vill ni veta vad det var i? klart ni vill. Tortellini, svampsås, champinjoner, parmaskinka, mozarella, avocado och typ fem liter balsamvinäger på det (skojar inte har verkligen balsamvinäger på ALLT). Så nu är man mätt å gla va! Jaja, chillar runt hemma och trivs...har snart pluggat klart för den här veckan också...soooooooooft.

Men fan vad jag inte orkar med detta land just nu (vädret är väl det som är mest opepp). För exakt ett år sen shoppade jag assnygg second hand för typ totalt 10 kronor i en liten nicaraguansk butik och ba trodde jag kunde flytande spanska när små gubbar och tanter pratade med en. Sen var jag sjukt stressad och sur över min projektgrupp (förutom cissi så klart, du och jag va!) och aptiten var uppfuckad och vi levde på ris, bönor och saft typ. Sen sprang det runt en råtta i vårt rum också om jag inte minns fel. (fem års-dagbok for the win säger ja ba!) jaja, enöff niotillfemsnack, nu ska jag fortsätta plögga! PUSSHAJ

Inga kommentarer: