onsdag 27 januari 2010

ba rensar hjärnan...och ba visar lite schizotendenser också

- alltså kul väder idag eller? och kul att kollektivtrafiken kukade ur och ba aaaaah hela bussen var proppfull med folk som luktade som blöta djur typ. höll på att baja på mig så irri blev jag.
- Har tre monsterfinnar i pannan och ont i magen. fick värsta seizuret igår och ba ajjjjjjjjj och kröp upp i soffan och mumlade och svor för mig själv och trodde jag skulle dö litte. Så himla synd om mig.
- spelar sönder "aldrig ensam" *sjunger med och förnekar mitt ensamma tillstånd*. och jävla fittispy hackarrrrrrrrrrrrr. orkar ejjjjjjjjjj.
- tänkte crosstraina (haha, vi har köpt en crosstrainer...så himla ful) men bangar.
- mitt hår är kiss, vill bara ha långt, fint, naturligt ljusblondt, tjockt hår som inte går av och ba växer 5 cm i månaden.
- asså nån som vill supi i helgen eller??? vi har en tetra i kylen som jag nog kommer kunna sno. ba FYLLA!!! *tar av mig alla kläder och dansar vild dans..typ ronja rövardotter-style...typ urskog*
- PISSVÄDER FÖ FAN! orkar inte gå runt i en stor jävla pälsjacka med hål i fickorna, ha trasiga vantar och en halsduk som fortfarande luktar nyårs-spya. vill köpa en fetsnygg vårjacka jag planerat aslänge att köpa och ba ååååh känna mig lite vardagssnygg for once?
- förstår inte folk som går runt i typ skinnjackor I DETTA VÄDER? *gunvor 75* hur överlever man? SNÄLLA GUD FÖRKLARA? vill också vara immun mot kyla.
- pallar inte bo i en jävla eb-förort som man inte bara måste åka en halvtimma tub med utan även ta en buss (som ALDRIG tajmar..asså hatet) och måste stå och vänta tillsammans med lodzors och förortskids som kastar smällare på en!1!
- har sjukt ångest över att jag skrev "förräns" i föregående inlägg och verkligen inte fattade att det typ var the felstavning of the year...SKÄMMES TA ME FAN!
- ska bara vara hemma och chillplugga hela dagen imorrn..skön..t. gud jobbar verkligen bara 4,5 timmar per vecka..SCHLAPP?

det var allt jag kunde komma på. hejdå

Inga kommentarer: