söndag 31 januari 2010

last night va en jävla good night

haha igår ja..sjukt kul vare! blev cepefölla. drog först mot Laveau men eftersom jag råkade luta mig mot väggen (ba ursäkta det var halt ute igår som typ alla kanske märkte??) så fick jag inte komma in, vakten ba: "du är för full! du lutar dig ju mot väggen" haha så himla fail, aja så vi drog typ och köpte varmkorv (haha dör) och sen till bombardier istället, där vi trängde oss in..WIN! aja där inne har jag inte så mycket minnen av vad som hände men det var typ dålig musik men ändå helt okej *analytiker*. haha SEN var det så jävla kul för på vägen till tuben så ramlade typ _alla_. så himla roligt. martin ramlade i en jävla vattenpöl, tobias blev fälld av martin och jag halkade typ mitt i vägen framför en bil..stabilt (y). haha och typ roligaste grejen på hela kvällen, gud skrattar fortfarande, det var när tobbe gick långt framför oss andra så sa freja åt mig att jag skulle springa fram och kittla honom. haha, så då sprang jag upp bakom och typ nöp honom i magen och vad som hände då var att han börjar kaskadspy typ fyra gånger. hahaha asså jag dööööööör! så himla elaka tjejer. sen mådde tobbe bra igen så då drog vi till donken där martin hade ut frejas pommes frites på golvet. sen på perrongen ville jag kolla på tobias chicken mcnuggets och råkade tappa ut alla på (det sjukt ofräscha) golvet. hahaha guuud. han plockade upp alla nuggetsena igen och åt upp dom iallafall. haha sen på tuben hem satte sig en rocker med läppstift och började prata med oss. jag skrek BLACK SABBATH! och sen sa han att mötley crues biografi var hans bibel. tyvärr hann vi inte se hans mötley-tatuering. synd. mm mensatteh, sjukt kul kväll. juste, vi smugglade in absinth också! gött
Photobucket
förfest med spiraflickorna!
Photobucket
vilda killar som hade sönder tubreklamen.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
inne på bomban
Photobucket
träffade angelica (och frida)! hon hade gjort en asfin tatuering!
Photobucket
jag har en filt i ansiktet
Photobucket
asså jag orkar inte med mig själv vad dräggig jag var alltså...liksom ögonen? fy fan
Photobucket
haha så jävla creepy
Photobucket
haha, fräcka killar som dansade! haha de kollar ju typ in i kameran
Photobucket
juste jag och en tjej stog och tog kort på varandra..så himla random
Photobucket
glada kusiner!!
Photobucket
haha asså mmm MÖMS va
Photobucket
sen när vi kom hem tvingade jag freja att ta en dagens outfit. allt för mina bloggläzare liksom!!! ;);) *msn-ros*
Photobucket
tulpanerna langar stämning
Photobucket
Photobucket
haha alltså charmig

och lite fina filmer också så klart! haha så himla störda ba "det är vakter DET ÄR VAKTER!!!" haha dööör

1 kommentar:

chrissy sa...

hahahaha ALLTSÅ VI DÖR!!! tobias!!!!!! ahahahahha. sophie typ: "christina hur är det??" för att jag satt och skrattade så mycket. min kropp typ skakar fortfarande efter det...AFTERSHOCK!!! haha nej men alltså jag dööööör. och du på bilden med dig och angelica <4 kommer drömma om de där ögonen inatt... ;) ;) ;P ;D XD