fredag 29 januari 2010

fina flickor luktar ros! *ler*

MEN GOMORRON MINA SMÅ CUPCAKES MED HALLONSMAK OCH LITEN HINT AV CITRON!!!

alltså serri det här. liksom "När hon är ledsen gråter hon ur sitt stora öga tårar som luktar mint." och "I min hand håller jag mitt marsvin. Han kan tala förstår du och varje morgon hoppar han upp i min säng och väcker mig. Den här morgonen citerade han äntligen på väg när han viskade “Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj” i mitt öra och då kände jag mig genast lite gladare." asså guuuuuuuuuuuuuuuuud, vill bara dunka sönder mitt huvud i en vägg och sen slå någon. Ba jaja, visst är det bättre att popkidsen ser upp till niotillfem istället för typ pro-"nu svälter vi oss tjejer!"-carolina gynning, men orkar inte med ännu fler "drömmer om rökiga klubbar med mörkhåriga pojkar som pratar franska och dricka rödvin"-klyschor!!! Vad fan var poängen med den där tävlingen? Förstår verkligen inte alls. Kan hon inte dra igång någon vettig tävling som bidrar till typ intressanta åsikter och diskussioner eller vad fan vad som helst???...det här var ju bara skrattretande..och LAME. Haha, hon som hånglar med sin katt frågetecken frågetecken?? STÖÖÖÖÖÖÖÖR..D. haha, ankan skrev så jävla roligt om det, LÄS FÖR FAN...ba bäst.

Hmmm, vad mer? Vaknade upp bakis men är inte så bakis längre ;);););) *ler* igår drog vi som sagt och fick billig dricka på martins jobb, haha det var en sjukt bajsnödig vernissage. typ en film som bara visade en stad och tavlor med massa text..ba hmm orkar man läsa? nej. bara att inse, kommer aldrig bli en finkulturmänniska. Men drickan var trevlig iallafall! TACK MARTIN DU ÄR BÄÄÄÄZT *hjärta*. Sen skulle vi till nöjesguidengrejen men det var tydligen fullt med folk så vi drog till dovas och drack öl istället. det var trevligt, förutom att vissa (haha *hjärta*) satt och pratade om bajsnödiga saker. ba "men JJ borde inte få va på sincerely yours för TTA är ju där och dom är ju rätt bra, hört dom?" BA URSÄKTA DU SER LITE BAJSNÖDIG UT TOALETTEN ÄR DÄR!!! ne skoja baraaaaaaa....eller? iallafall sen drog vi fett tidigt, var hemma 1 liksom! på vägen hem från bussen vandaliserade vi lyktstolpar så att de typ gick sönder..asså gud orkar inte. aja, idag är det fredag ju! pallar inte gå ut...vem vill se film???? ni ba *dissar* aja skitsamma, nu ska jag plugga, typ lära mig hur man gör mellanslag! BA HUR FAN GÖR MAN? köööööööööööööösssss

2 kommentarer:

Dj Fruf! sa...

Alltså inte okej! Får ångeeeest av det där inlägget! Ont i magen och grejer. Är folk verkligen sådär? Ojoj, kolla nummer tolv "Han berättar historier om att människor med trasiga hjärtan inte går längre än till kanterna. När jag frågar varför, så säger han att det är kroppens mittlinje som styr oss svagt åt vänster." Haha, jag hade blivit asrädd om nån kille hållt på sådär. Ännu mer skraj hade jag blivit av ett halsband!

Linny sa...

hahaha men verkligeeeeeeeen. JA BLIR SÅ TRÖTT ASSÅ. vill bara ruska om dom och typ DET FINNS INGEN JÄVLA ROSA VÄRLD GJORD AV BOMULL DÄR ALLA POJKAR ÄR FRÄKNIGA OCH PRATAR FRANSKA!! vakna fyfän. Puss och lovikaludd påre!