tisdag 12 januari 2010

kickeeeeeeeeeeeeeen VAR ÄÄÄÄÄÄREN??

Namn: Linnea

Kallas för: Lajni och typ Li

Stjärntecken: fishh

Höger eller vänsterhänt: höger

Tatueringar: nej men kanske in da future (en delfin på axeln! *ler och blottar guldsmycket på tanden*)

Längd: 172

Skostorlek: 39 :C hatar mina stora och okvinnliga fötter

Hårfärg: blond

Fräknar: yes sir, men just nu är de inte så synliga

Önskar du att du bodde någon annanstans? barcelona por favor estazaza

Tycker du att du är attraktiv? öööööhdejkdjei439fj

Dricker du? jomenvisst. vin, öl och cosmos mostly

Röker du? nae

Vilket schampo använder du? något svindyrt (tror jag *rik* *försöker iallafall*) frisörschampo jag fick av ale som ska få mitt hår att växaaaaaa.

Vilken parfym använder du? det där äpplet från nina ricci

Vad är du rädd för? hajar, människor på tuben som beter sig abnormal (haha *o-pk*) och att dö typ

Gillar du att tvätta? brukar inte tvätta *spoiled*

Senaste personen du ringde? mitt jobb

Personen som ringde dig? angelica

TV-program du såg? paradise hotel (asså hur sepe är det inte att franscesca kommer tillbaka?!??!?! OMG)

Favorit…

Låt: black eye/burnt thumb med metronomy just nu

Sak att göra: krypa upp i en fåtölj i mormors gamla stickade tröja med en rykande kopp té med en god bok och..NEJ MEN JAG VET INTE OKEJ

Dryck: teee

Kläder: second hand, svarta, tighta, leggings, bling bling

Film: inglorious basterds

Har du någonsin…

Blivit arresterad? nej

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? ööh inte speciellt ofta? (ofta folk har exakt koll på sånt?)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? många

Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha asså mina föräldrar envisades med att alltid lägga in en födelsedagsannons i den lokala förortstidningen ända tills jag blev typ 12 år. Bara jag och alla 6-åringar typ. kul.

Senaste…

Boken du läste? eeh senaste twilight? :C

Personen du fick e-mail av? en traderavinnare (haha)

Personen du fick brev av? fick ett paket med ett par handskar med nitar från en traderaperson, woop woop!

Personen du fick sms av? haha, personen som lisa fyllesmsade med min mobil i lördags. Fel person var det dessutom, haha.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? förra veckan på släktmiddag va

Saken du köpte? en cheeseburgare typ *gör tjockisminen*

Vad har du gjort idag? snoozat till tio och ätit frukost

Brukar du svära mycket? ja FÖ FAN

När stiger du upp på morgonen? i snitt kl tio

Vad har du på dig? mina påskgula mjukisar, randiga raggsockor och min skoltröja från nian *fashön*

Är du glad nu? nja...men tillfreds! haha

Vad dansar du till? meja lezah, robyn och peacheeees

Stockholm är… ? helt okej att bo i tills man drar till barcelona

Uppsala… ? ööh, en göllig liten stad jag besökt typ 3 gånger?

Land du vill besöka? typ hela sydamerika och även japan för att bara nämna några va

Inga kommentarer: