måndag 4 januari 2010

sa någon lundunnnnn???

asså jag är så dålig. nytt nyårslöfte: SKRIV INLÄGG OCH LÄGG UPP BILDER SÅ FORT SAKER HÄNDER!!! liksom tänkte nu sätta mig och göra ett 2009-inlägg med bilder men går ju inte när man inte ens skrivit om årets viktigaste inlägg - LONDONRESAN!! (och samma med berlinresan..gud...I'm a disgusting person!) jaja även solen har fläckar osv så här kommer del tvåååå:

Photobucket
christina hade asfräcka 3d-glasögon...så himla party! dag tvås mest underhållande helt klart.

hahaha jag dör. när jag kom till london lärde jag mig ett asviktigt ord, "chav". det är typ som uk's svar på whitetrash/ghettogirls. och när man googlar chav får man fram bilden här ovanför och jag dör vad underbar den är. tror vi hade den som skrivbordsunderlägg till och med. fan bäst asså. så på kvällen stylade christina om sig till en chav...så jävla likt! helt underbart.
Photobucket
Photobucket
eftersom vi råkade dissa christinas roomie jc kvällen innan firade vi hans 20-årsdag den här kvällen istället. okej dör vad äckligt det vi dricker ser ut....typ baileys med lite wkd i...haha usch.
Photobucket
photosession så klaaaaaaaart!
Photobucket
haha så himla mobbadddddd
Photobucket
asså jag dör..vill inte vara någon nätmobbare här va men jayzeee är väl..hur ska jag säga, mer personen man skämtar om än skämtar med OM MAN SÄGER men hela kvällen var rätt åwkward (christina hade förvarnat om den pinsamma stämningen som förmodligen skulle uppstå innan jag kom dit haha). typ här när jc skulle göra något roligt och typ hoppa PÅ MIG i sängen och så bad han christina ta kort samtidigt...haha ba vhat?! aow, lille jay-z. haha just det, drog något skämt om att eftersom det var JC's födelsedag så kunde vi lyssna på jay-z hela kvällen (säger ju det, är king of comedy) men han förstod inte skämtet :(
Photobucket
coola tjejer

asså det var vääääärsta festen! (SKOJA) haha nej men asså jag dör...så himla brittiska killar (förutom jc då, es freeeench). OCH VET NI?? han i mitten kallade oss för skanks!!! typ för att vi eh jag venne var fulla och hade kul typ? så himla mobbad kille...BA HALLÅ 2004 RINGDE OCH VILLE HA TILLBAKS SIN BIG BROTHER-STYLING!!
Photobucket
simply the best better than all the rest liksom
Photobucket
bjuckade på lite svensk musik
Photobucket
det gick vilt till (och alltså haha, min mage är faktiskt inte sååå bullig utan det är kjolen som knöglat ihop sig :C:C:C)
Photobucket
och en sista photosession innan vi somnade såklart

Inga kommentarer: