onsdag 13 januari 2010

FÖRSKYLD!!! (eller stavas dett förshuld? NGN SOM VETT?) ;);)

åååh tusan oxå! när ja vakna imorrse fann jag mig sj FÖRSKYLD!!! ja som klaratt mej hela hösten utan minsta hossta å trodde ja skulle klara mej våren utt oxå men TJI FICK JA som ordspråkt brukar säja (lärde mej det utryket på lets danse!! heja EMD-matthias eller matte som han kanse vill kalas osså) nä nu så bara rinne snoret ur näsan på mej måste snytta mej och dricka kannyang NI LÄSARE KANSJHE HAR NGT TIPS MOT FÖRSKYLNING??! (man måste tryka på knappenn' för att komentera många verkar miss dt MEN NU VETT NI TILL NÄSTA GÅNG! ;P xD)

okej, slut på mobbningen. men har faktiskt blivit förkyld..suxxx maaaan! så sitter och pluggar lite. älskar att uppgifterna är hur enkla som helst, t.ex. får man lära sig hur man byter rad i word...skojar inte. så här står det:

:O! *får aha-upplevelse deluxe*...whatevs, ska inte klaga. soft ju.

annars har jag haft en photoshoot med mig själv och min katt.

seriös pluggtjaj

jag och min ovilliga katt

haha, arg katt.

gud mästerfotografen alltså *lägger upp bilderna på flickr och hoppas på att bli upptäckt*
nejnej, back to plugg! ska lära mig hur man gör text i fetstil...verkar sjukt knepigt!

1 kommentar:

lasse-gurra aktersnurra sa...

aså blir snurri i huvt knappn där man ska kommenter var sitter den?? sja man kan inte få allt här i livet somm räven sa om rönnbären. rad byte i word e såp knepig, du får hjälpa mig med de sen!!! ;) :P :P