måndag 18 januari 2010

saker jag irriterat mig på idag:

- folk som sätter sig för sent/reser sig för tidigt på tunnelbanan så att de nästan ramlar. Finns typ inget som provocerar mig så mycket som det. vem som helst vet ju att man alltid ramlar om man inte sätter sig i tid!! lackar verkligen

- kidsen på vårt förra gymnasium har dragit på fältstudier nu...har läst deras blogg. jag hatar dom för att 1) de är i nicaragua just nu och inte jag. blir så sjuuuuuuuukt deprimerad. asså verkligen...finns inte något ställe jag saknar så mycket som det.
2) de ska vara så jävla pk hela tiden.

- folk som inte kan skillnaden på de och dem.

- jag såg "baksmällan" igår och tappade ännu mer hopp om mänskligheten. läs här om ni inte fattar. får verkligen ångest av att majoriteten människor i världen är typ dumma i huvet.

- jag ser ut som skit

mvh mogen tjej

1 kommentar:

Fruf da luf sa...

Ååh, orka vara ett posso! Jag känner mig lite utpekad på en av punkterna, hahaha! :D Det snöar ute -.-