tisdag 19 januari 2010

asså hörni drar nog inte med ut och ölar i helgen...vill hellre stanna hemma med mina badoljor och pröva nya frisyrer med min nya nackspegel




Alltså min hotellbok är SÅ_JÄVLA_B!! orkar inte. ba okej, enligt den här boken är kvinnsen typ några jävla våp som inte klarar av att parkera sina egna bilar, måste bli uppassade på som fan och dör utan sminkspeglar (med FÖRSTORING hallå) och oooooh hörde jag badoljor och värmeljus?? vem bangar liksom? ta en öl i baren..NEJ GUD FÖRBJUDE!! (förbude? aja iaf) *lägger mig i badet och målar naglarna istället*. "Det finns förstås många detaljer som som alla gäster uppskattar"..ba va? nej? FÖRSTÅR INTE? kan kvinnor och män uppskatta samma saker?? orkar inte med dom som skrivit boken. säkert såna som ba: men vadå? min dotter har alltid älskat rosa och prinsessor! kvinnor och män har behandlats olika i alla tider, LEV MED DET!" okej, jag är alltid sämst när jag ska formulera mig om sånt här, men AH..BLIR SUR!
och boken är jävligt b i övrigt också. varför bryr jag mig om vilka kändisar folk haft på sina hotell? (de har frågat typ tio pers till samma fråga..LOOOL) Alltså man blir ju inte så himla impad....-98 ringde och ville ha tillbaka sina coola artister liksom.

Inga kommentarer: