måndag 18 januari 2010

ni ba "men sluta klaga, TÄNK POSITIVT!!" ja ba *skjuter er*

aaaaaaaaaaaaaaaaaah kuk rent ut sagt. eftersom vi hade strömavbrott i hela huset sent i lördagskväll (pappa var inte hemma, så jag och mamma ba: O_o "ficklampa anyone?" typ och var tvungna att ringa någon jourtekniker som fick berätta på telefon hur vi skulle göra, aja long story short så kirrade vi till slut biffen) och sen visade det sig att vår frickin varmvattenberedare gått sönder = inget varmvatten = JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. Och så har jag en ultimate ful-dag också. Kan ju inte tvätta håret och så är jag bara allmänt..ful...och förkyld och äcklig också. åååååh orkar inteeeeeeeeeeeeee...*lässen*

aja, nu ska jag laga min kickass mat, sen jöbba, sen snabba cash med em och marttttin. PEPPPPPP

Inga kommentarer: