tisdag 29 september 2009

kändiZar


Kolla vad jag fann på bombardiers facebook! DET ÄR JU VI!

Skulle egentligen på arbetsintervju men imorse när jag åt knäckebröd (smart) gick min "provisoriska" tand AV!! Så nu ser jag ut som en hillbilly från texas utan framtand typ, not väry SÄXY! Därför var jag tvungen att byta tid på arbetsintervjun alltså, tror inte folk vill ha en tandlös tjej som passar deras barn liksom.

Så planer för dagen är alltså att dra till tandläkaren men innan dess arbetsförmedlingen, ska försöka att skratta så lite som möjligt.

Och just det, alltså mitt hjärta brister när jag läser det här. Liksom: "Varje dag brukade Uffe klippa ut hjärtan i rött papper med små kärleksmeddelanden som han satte upp i hissen när jag skulle komma hem. Men i går när jag kom hem så satt det inget hjärta i hissen, då blev jag helt iskall i kroppen." :'C

Nu ska jag äta kycklingpasta med pesto och kolla top model. HÖRS

2 kommentarer:

Sophie sa...

snygga flickor! värst vad du springer till arbetsförmedlingen hela tiden, duktig! men vad är det man går dit för när man har´haft sitt möte osv *tjejen med koll*

Linny sa...

haha, alltså för att du ska bli helt registrerad måste du boka tid med en handläggare, men det kanske du gjorde i måndags? men du kommer iallafall få en handlingsplan av dom där det står att du ska gå på lite möten hos dom för att de ska typ hjälpa dig att hitta jobb osv.