söndag 6 september 2009

helgens escapades

i fredags drog jag (lite motvilligt men man är väl inte den som är den va) till håkan på grönan. Sjukt mycket folk osv, tappade såklart bort alla, och precis när jag ska ringa freja och be henne typ sträcka upp handen eller något för att jag ska hitta henne mitt i publikhavet (big chance liksom) så ba ser jag hur hon åker upp i publiken (helt oförberedd på någons axlar tydligen, haha), ja ba "HIGH FIVE LIVET" och så kunde jag hitta var hon stod. Bästa var när det varje gång blev tyst så var det någon som alltid ropade "SÅ JÄVLA GO STÄMNING!!!", hahaha nya partyrepliken fo sho!

och igår var det dags för lisas och frejas inflyttningsfest! vår present till dem var 3 Ben & Jerrys, en jävligt bra present om jag får säga det själv. Nej men det var trävligt, fick pimpa våra egna glas (se bilder) och så spelade vi ett spel från -86 med moralfrågor som: "din grannes fru har en hemlig affär med brevbäraren, berättar du det för grannen?" eller "din dvärgschnauzer Jörgen (typ) tuggar sönder ett bordsben under ett besök hos grannen, berättar du det för grannen?". Så sjuuuuukt kul. och som vanligt är jag sämst och glömmer fota så det blev typ bara fem bilder. MEN HERE YOU GO!

Alltså FRIDA-klistermärken är ju pjår löv! Liksom, "Livat i muttan"?


frejas

saaaaaad dj

notera att jag har ett ashton kutcher-klistermärke på ryggen som någon satt dit utan min vetskap :( typ hej mellanstadiemobbning?

hatar egentligen när folk zoomar in på bilder men den här var lite fräck ändå.

En morot?

tobais glas
Aaaah, nu ska jag ha kräftmiddag med la familia...EMBRACE LIFE!! Bye lovers

1 kommentar:

chrissy sa...

Hahaha, det där med att sträcka upp handen på konsert kom jag på faktiskt!! *är smart* och att high-fivea livet är det bästa man kan göra.