torsdag 3 september 2009

deep cuts (skoja, kärlek till emo-rubriker <3)


eeh läkarutbildningen nästa? (och fintröjan är på också)

AAAAAAAAAAAAAAH asså FAN.VAD.OLYCKAT.COM!! Gjorde nyss frukost och skulle köra jamie oliver-style och liksom "hugga" ut kärnan ur avocadon och så ba råkar jag köra in den i HANDEN istället. Alltså blodet bara sprutade typ..ni vet som i grace anatomy när de opererar och det blir fel och alla får blod sprutat i fejan...typ så! Försöker googla på hur man bäst sätter på ett bandage men kommer bara till något jävla kattforum. Så nu har jag improviserat ett litet homemade bandage som bara ser cepe ut istället. Hade jag varit 10 hade jag varit helt överlycklig. Jag var nämligen en sån som aldrig stukade foten eller typ bröt armen osv (stukade tummen en gång men det var allt) därför var jag alltid avundsjuk på de barnen som fick gå runt på kryckor eller ha bandage....förmodligen för att de fick så mycket uppmärksamhet eller något *oälskat_barn_90* Men så jag försökte typ flera gånger med flit stuka foten (utan framgång) eller om jag typ hade jättelite ont i foten så typ satte jag på värsta bandaget och ba SE MIG, HÖR MIG!!! *special kid* Måste erkänna att det känns lite bra ändå att se lite skadad ut..måste ligga kvar från i det omedvetna från barndomen eller något *mvg i psykologi A!*

kände mig btw som satc-miranda när hon sätter något i halsen och ingen är hemma när jag cuttade mig så där. För liksom, ja ingen var ju hemma och jag stod där och försökte skölja av blodet som aldrig slutade rinna och samtidigt skulle jag försöka sträcka mig efter papper, sätta på bandage OCH samtidigt tänka buhu nu dör jag och jag dör ENSAM! *sätter mig och gråter framför sex and the city, äter ben and jerrys och hatar mitt liv som singel*

UPDATE!! eeeeh VAD FAN? Vet ju att det heter GREY'S anatomy? dumihuvet @ gmail.com

ps. kom på att ALLA verkligen ville vara vän med den som hade kryckor också, och typ slavade som fan för den personen. ba "Jag kan bära dina böcker om du vill!" osv, BARA för att också få uppmärksamhet och kanske om den hade tur få pröva kryckorna, typ det roligaste man kunde göra av någon anledning...HAHAHA ååååh jag döööör. (Hoppar lite mellan ämnena här men ja, en liten inflikning bara.)

Inga kommentarer: