onsdag 23 september 2009

I've been phone raped :(

alltså det här är såååååååååå inte okej. Igår på "jobbet" fick jag ett jävla ragg på telefonen!! Haha, vi pratade fan i en kvart typ! Jag frågade om han ville köpa lite rakhyvlar (yes, mitt jobb är så glammigt) och han bara snackade på om att man kunde ju raka på andra "ställen" och frågade om jag ingick i paketet (....:C) . Sen plöjde han på om att jag skulle gå in på hans youtube, eftersom han lagt upp eget "material" där, haha dööööööööör! (tyvärr hittade jag inte några grejer, har kollat :( ) However, kände att jag lika gärna kunde köra på och lyckades iallafall sälja lite hyvlar till honom, så det får väl vara värt det även om jag typ är ärrad för livet. Juste, han var 40 år också!! ALLTSÅ BIG EUW!!!! Killen bodde hemma (för jag skulle egentligen prata med hans pappa), han var 40 bast, raggade på telefonförsäljare (berättade att han träffat flera av sina tidigare försäljare tidigare, men att han blivit fett besviken eftersom de inte var lika snygga irl som de lät på telefon..), gjorde egen musik som han la upp på youtube....varför banga liksom? Och just det, han hade "farbror" och sen sitt förnamn som mejladress också..*lägger mig i ett badkar med syra*

Och juste, fick ett till ragg tidigare igår också. när jag frågade om han ville tjacka lite rakhyvlar svarade han: naej jag behöver nog ingen rakhyvel för jag rakar mig lika lite som du gör!
jag: jaha okej, näe jag behöver ju då inte raka mitt skägg direkt...
han: höhöh, jag tycker inte du ska raka dig någon annanstans heller!.........
jag: ..........?
han: ............!
jag: ...........eheheeheHEHEHEhe *nervös tjej* okejtacksåmycketdåHEJDÅ! *klick*

Har snokat runt på fejjan och youtube för att försöka hitta ragg numero 1 men har inte hittat något tyvärr...attans va!

Aja enöff talking, ska iallafall inte jobba imorgon och ikväll är det JJ! är fett glaaaaaaaaaaad!
pusshaj /lajlaj

Inga kommentarer: