måndag 28 september 2009

taaajra mäjl!!

Idag inne på apoteket såg jag en senil gubbe som skulle betala sina mediciner. Det kostade tydligen 992 kr men han gav bara fram en hundralapp. Sen när kassörskan sa att det var NIOHUNDRANITTIOTVÅÅÅ kronor så tittade han oförstående på henne och gav bara ytterligare en 20-lapp. Sen när han betalat typ 1000 spänn för lite meds gick han med långsamma steg vidare och såg så himla ensam ut. Buhu, ville bara gråta.

Nu ska jag fortsätta kolla på top modellllllll. Löves it, särskilt för att tyra verkar ta sig själv på lite för stort allvar ibland. "När jag är på en shoot gör jag aldrig så här: o_o utan så här: ô_Ô"...TYP.

1 kommentar:

chrissy sa...

hahahaha jag började skratta redan när jag läste titeln. JA FATTANTE i typ en kvart. sen ba, "jahaaaaaaHAHAHAH" hååå. HÅHÅ JAJA jag säääger då det.