måndag 21 september 2009

Mysberget

saker som förgyller min vardag:

Kommentarer känns överflödiga.

Idag sålde jag rakhyvlar till en middle-age tant som hade "mysberget" som e-postadress. Fick hålla mig HÅRT för att inte skratta henne rätt i örat.

Nej men till skillnad från de senaste dagarna så känns saker nice. Ska på arbetsintervju nästa vecka och på onsdag ska vi se JJ! Peppar så jävla hårt!

nu är det idol, puss på er ALLA!

UPDATE!! *livebloggar* var ju inge idol jö :( men ska se hollywoodfruar kl 21 iallafall...får fan inte missas! *gör reklam för tvprogram*

2 kommentarer:

chrissy sa...

hollywoodfruar? jag borde fan kolla på det nu. jag är så jävla full dock. (haha, vem ANVÄNDER ordet dock??) jag önskar att jag också såg på idol :( men men. jag har ju ehhh brittisk tv istället. typ morden i misomer hela tiden :( arbetsintervju!! PEPPPP! puss och pop som pamcakes brukar säga (haha, så himla fult när bloggare försöker "marknadsföra" ett uttryck men så catchar det inte on och så ÄNDÅ fortsätter de använda det? hahaha jag gråter inombords)

Linny sa...

hahahahaaaaaaaaaa åååh jag dööör va. Men kan inte du kolla tv3 och tv4? Svtplay funkade väl? fast morden i midsomer är ju trevligt! skoja (inte :C). hahahahaha, verkligen...what ej fejljööööööööör!