fredag 18 september 2009

DJ pose-a-lot (ems namnförslag)

alltså två dagar har gått sen den omtalade (skämta) djspelningen på baba och jag är fortfarande bakis!! Men men, det var en kul kväll, bara att allt gick så jävla snabbt och att jag knappt minns vad det var som gjorde det så nice. men folk verkade glada och dansgolvet var crowded...SÅ JÄVLA GO STÄMNING!! med andra ord. Hade mina "killerheels" (haha fult) som gör mig typ 180 lång och jävligt ostadig med typ 5 gratisöl innanför västen OM MAN SÄJER! Kommer ihåg att jag inne på tjejtoan råkade ramla rätt in i dörren, mitt framför två dryga prettobruds som ba "eeh SMIDIGT!", men eftersom jag är en så snäll tjej så ville jag inte langa någon dizz i stil med "bara för att ni hänger på baba för att ni inte kommer in på debaser medis!" typ (sämsta dissen ever men jag försökte iallafall). Och juste, en "viss person" var där (haha palla censurblogga a la michaela forni men iaf) men hann bara typ kramas och vinkas och sen så bara DROG han! Och även om man kände sig fett dissad kunde jag ju ändå kommit undan med värdigheten i behåll för jag var ju den snygga, coola dj'n liksom. MEN NEJ självklart ska jag såklart sabba allt genom att skicka ett fett toffligt sms där det stod "NEJ GÅ INTE!!! :(" och sen ett till efter det...OCH FÅR INGET SVAR!! liksom, min dignity gick från sky high till ROCK BOTTOM! haha skåja..men typ! aja, har kommit över det nu. OCH JUST DET! ingen riktigt lyckad dj-kväll utan hjärndöda låtönskningar. Favoriterna var Whitney Houston och "Sexy Bitch" (har btw aslänge trott att de sjungit "sexy fish"). Här har ni lite picos stulna av empem:


alltså så jävla svårt att hantera pacemakern när man är full I TELL YOU! ni skulle hört hur mycket jag tabbade mig mot slutet, råkade spela låtar baklänges (???), stoppa låtar mitt i och dessutom göra SÄMSTA övergångarna...I'm a disgusting person I know!


Haha, hjalmar fyllde 19!


hej hej snygg tjej!
publikhavet (...) alltså måste förtydliga att det här var typ 11 på kvällen, och att det blev mycket mer action sen!
var så jävla nöjd med min outfit, MÅSTE BARA FÅ SÄGA DET!
lisa och frejzor!
asså när jag vaknade imorse trodde jag verkligen i en hel kvart att det var måndag, vilken jävla mardröm! haha, har btw sjukanmält mig två dagar i rad nu...men dels mår jag bajz och sen så pallar jag verkligen inte att dra till det där kukjobbet (gud ursäkta men det suger verkligen!) som får en att må så jävla dåligt på alla möjliga sätt. Hmm, vet inte vad som händer ikväll...men är sjukt sugen på att köpa kakdegsglass och kölla film! *fredagsmöjs*

Inga kommentarer: