söndag 20 september 2009

fylleinlägg numero uuuuuuuno!!!!

asså vet inte varför det inte kommit iväg ett fullinlägg tidigare men nu kommer det. vi drog på ferre i enskede men drog rättt tidigt menm det var väl trevöloigt iallafall Hahahaha (ASSå skämta det där med skrattet). vi pratade med en skallig (alltså inte RAKAD utan SKALLIG *viktigt*!!!) man på tbanan som verkligen trodde att vi filmade honom, vilket vi inte gjorde (förutom i några minuter men whtevvvah!!!) hahah men vi hade psycologic session med honom JAG SKRATTADE hahaha juste han frågade om vi kunde ha "rektangel-sex" med honom (alltså trekant fast FYRA) och vi ba: assså vi är systrar och vår pappa är med i HELLS ANGELS och precis då så sa ba precis då så ba "eeeeh asså jag måste AV här!!" så ba gick han av....för att han blev rädd, fattar ni??? iallafall sen drog vi till grillen och jag betalade en 150g hamburgare med enkronor....VÄÄÄÄÄRT. Sen har jag fått se lisas och frejas morphade bebis, DEN ÄR SÅ FIN!! här kommer en bild:
den heter KENZA (döpt efter bloggerskan) och ska sättas upp på deras vägg i deras gemensamma lägenhet.
nu ska vi sova. GODNATT PUSSE!
ps. jag har hicka....och jag ska sova i spice girls-PYJAMAS!!! hejdååååå. DS.

Inga kommentarer: