torsdag 24 september 2009

jjjjjjjjjjjjjjjjjj

aow, min missmissmjaukatt har legat i mitt knä aslänge! han brukar vara jätteosocial i vanliga fall så det här är faktiskt en stor grej.

Hmmm, kvällen igår får typ 2 av 5 smultron. Azzå, det började nice! träffade upp angelica på wollmars och vi catchade upp över 3 öl och var fett taggade på livet! sen drog vi iväg till Landet och kom dit lite innan nio (allt skulle börja typ nio så vi trodde det var chill). Men sen får vi stå i värsta kön och så är det tydligen helt proppat där inne...efter typ 40 min kom vi in iallafall, precis när JJ började så vi missade iallafall inget. Men det var så sjuuuuukt mycket folk! man kunde inte röra sig och min väska gick sönder liksom :C och de körde bara i typ en halvtimma!! och körde inte ens alla bra! Så jag fattade inte att allt var slut utan jag typ ställde mig på något asostadigt bord för att kunna se, och folk (som var på väg UT) fick liksom hålla i det för att det höll på att välta...alltså åh vad jag älskar mig själv och mitt tänkande ibland. Aja, men sen drog vi hem typ halv tolv så det var ju inte värsta RAJRAJ-kvällen om man säger så :C och sen var det lite för mycket prettofaces och "asså det är ju TTA som har producerat!!" (eller jag venne, ni fattar). Men men, det som inte dödar en gör en ju iallafall starkare! (seriös)

Har bara suttit hemma och slackat idag men imorrn blir det wörkey wörkey igen...WÖHÖW! bara 4 timmar iofs så jag kan nog härda. Sen bombardier på kvällen, och den här gången ska vi vara där typ 2 timmar innan det öppnar så vi verkligen kommer in...jag har lärt mig min läxa nu *allvarlig tjej*

Och juste! har typ tänkt ut värsta grejen som jag vill göra i vår! (men säjjer inte för det är häämligt!) okej, det är inte värsta grejen egentligen men jag är fett taggad iallafall. Aja, ointressant fakta men ändå.

HÖRS OCH SES! HERRÅ

Inga kommentarer: