tisdag 1 september 2009

guns don't kill people

Gick upp 6, drog till tandläkaren, åkte hem, fixade massa grejer, sökte lite mer jobb och färgade ögonfransarna = min dag typ. Alltså, det sistnämnda..så jävla värt! Nu känner jag mig lite mer oful i osminkat tillstånd och mina ögonfransar är inte längre ljusvita och askorta! TÖMMÄH UPP! Apropå tandläkaren, kom på att jag inte berättade om ragget jag fick i tandläkarens väntrum förra veckan. Ah men han kom in iallafall, där jag satt ensam i väntrummet och läste.
Han: Tjooo...
Jag: Hej. *fortsätter läsa*
Han: Vad ska du göra rå?
Jag: eeeeeh...gå till tandläkarn..? *fortsätter läsa igen*
Sen fortsätter påtagliga försök till konversation från hans sida i stil med frågor som "vad heter du rå, var bor du rå" osv och får bara fåordiga svar av moi som bara fortsätter läsa åh ba FATTA VINKEN, JAG DIZZAR JU DIG STENHÅRT tänkte jag, men sa inte. Men nej han fattade väl inte att jag inte var särskilt into honom utan fortsatte köra på med "Kan jag få ditt telefonnummer? Snäääälla, jag tror vi skulle få jättekul tillsammans!" alltså aaaaaaaaah, vem fan raggar i ett tandläkarväntrum? Och dessutom hade han tandställning..fatta vad fult om vi gick runt som värsta tandställningsparet..haha döööööör. Ah, så var det iallafall.

Imorrn blir det förhoppningsvis Major Lazer och ppppparty! AAAAAH KOMMER BLI GRYMT! hoppashoppashoppas

Inga kommentarer: