söndag 13 september 2009

skrattar på väg till banken (haha IT WAS A JOKE OKÄY?)


försökte ta en fin michaela forni-bild..såå chic! half-baked var föresten halv-god (hohoh)...kakdegen är fortfarande my number one.

hej cupcaaaaaaakes! (skämta). Jag kan ju nu informera er att jag no longer är en arbetslös tjej, fast ropa inte hej förrän ni är över bäcken compadres, har inte fått värsta flashflashjobbet...utan är numera eeeeeeen....telefonförsäljare! YAAAAAAAAAAAAAAAAY! (....) aja, whatever, det är inte särskilt kewl men men JAG FÅR PENGAR OKEJ? + att jag säljer massa shit på tradera just nu = jag får ännu mer pengar = kunde buda hem en beige mockajacka igår. Is nice!

Det här är btw min första helg utan booze och fest på sjukt länge, kan inte minnas faktiskt *coola tjejen*. Har ätit massa glass och kollat filmer och bara UNNAT mig så jävla hårt! Har blivit ännu mer förkyld också, ocoolt. Yes yes, ville bara uppdatera er lite om vad som händer i mitt spännande liv, men nu ska jag fortsätta planera alla kläder jag ska köpa för min lön! JAG ÄLSKAR PENGAR!!! pusshaj!


men snygga jackan elleeeeer? 130 pix!

Inga kommentarer: