lördag 26 september 2009

SÅ JÄÄÄÄÄVLA GO´ STÄMNING!

Sitter i mina asfula och fladdriga africapants och chillar jäääärnet va. Gårkvällen var fett kul. Började hemma hos freja och lisa med förfest till early 2000-talsmusik och det var så jävla roligt. Vi filmade massa och har satt ihop en film som är så jäääääääävla nice! Man ba känner glädjen och det bara känns som att man är tillbaka till förfesten liksom! *hippie* Nej men älskar den, langar den strax. haha, blev såklart bängfull precis när vi skulle dra vidare till bombardier, har inte något minne av hela ditresan faktiskt. Kommer bara ihåg att när vi stod i kön så fick alla säga till mig att skärpa mig så att vi skulle komma in men jag bara fortsatte att agera fyllo. Aja, vi kom in iallafall och det var rätt nice. Lite för mycket håkan, mgmt osv (ba hallååååååå det är snart 2010!!) och sen hade min pepp börjat avta av någon anledning..haha. Aja, sen drog vi och på väg hem puttade tobias in mig i en taggbuske. bezt friends forevah!
Langar lite picos, några är mina och några är empans.

BABY SPICE! hahahahah jag dör


hahahaha, älskar emilys horny bodybuilder-pose!

SPICE GIRLS OCH GIRLPOWER!

lite outfitsbilder såklart




inne på bombardieeeer











så himla cooola tjejjor!









hahaha, tobias somnade.

hahaha, kommer ihåg att jag tyckte mitt "älgskämt" var så jävla roligt...dock inte lika roligt idag *allvarlig min*

gå hem från tunnelbanan är naaaaaaaaajz....mina fötter gråter idag.
Ikväll ska jag ha hemmamöjs-kväll! Funtar på om jag ska dra och köpa chips och DIPP! fast venne om jag orkar...(obsa att jag bor 1 min från affären). VI FÅR SE HELT ENKELT! pusshejdå

2 kommentarer:

chrissy sa...

alltså åh. GU VA FAJNA NI ÄR!! *pervosmajlet* jag vill också ha höst. här är det så varmt att man kan dö. okej, värme är bra, men jag kommer från sverige så jag har enbart packat ner kängor, pälsmössa och täckbyxor.

Linny sa...

haha, men åååh jag förstår vad du menar. Täckbyxor och overall <3 (älskar att vissa verkligen uttalade det overAll också). Men det är ju fett bra för då kommer det vara precis så där laaaagom höstigt när jag kommer ner till dig i vinter! :D