torsdag 1 oktober 2009

celebrate OH CELEBRATE!

Jag fick jobbet mothah uckahs! Känns sjuuuuuuuukt bra! Hoppas på mycket uppdrag där så jag slipper jobba nåt på frickin telefonjobbet. Fan, vad det suger. Alltså, det värsta är inte otrevliga kunder som typ "JAG HAR JU FÖR HELVETE SAGT ATT JAG INTE VILL HA NÅGRA TROSEEER!!" utan det är våra jobbcoacher som är helt cepe. Visst jag fattar att de måste göra sitt jobb och liksom få oss att sälja så bra som möjligt och så, men grejen är att de ju inte gör sitt jävla jobb! Så fort det går lite dåligt och man inte säljer så himla bra så typ "Okej Linnea det går ju inte så jävla bra för dig...VAD BEROR DET PÅ? VARFÖR ÄR DU SÅ DÅLIG??" Ba "jaaa mmmm vad peppad jag blir!!" och sen går de on and on om hur jävla kass man är. ååååaaaaööh alltså pallar inte gå in på det mer nu, men en vacker dag ska jag ägna ett helt inlägg åt varför detta jobb suger så hårt som det gör. ÄNYWÄJJS, nu slipper jag dra dit så mycket i fortsättningen iaf!

Och igår bokade jag tickets till London i november!!! WOOP WOOP! ååååh, peppen!!! Ska få bo (gratis!!) med Lasse Gurra i hennes lilla studentlägga och vi ska köpa billig sprit och shoppa primark!!! AAAH LÄZZIE GEE ARE YOU WITH ME??? Vi ska göra London osäkert! TIHII! *crezy tjej som blir tipzy på en sju nolla* skämta

Nej men iallafall, självklart ska detta firas imorrn med frejzon och c:o! SUSHI, CHIPS+DIPP, BUBBEL OCH GAYKLUBB! aaaaaaaaaah feeeeeeeeezt!

1 kommentar:

Soph sa...

duuu fick jobbet tillslut!! :D visst var det något liknande som jag håller på med? jag vill också till london :(