fredag 30 oktober 2009

APPLE SNAPPLE

I onsdags blev det först mingelparty *bloggtjaj* på Beyond Retro (aslame), köpte såna där strömpebandshållargrejer, sen drog jag och slemtjejen till lilla P och drack drinkzz hela kvällen. Tog Apple Snapples...asgoda! Vi köpte så många att de till slut fick säga till oss att apple snapplesena var slut...OOPS tihi. Vi firade att vi båda sagt upp oss från telefonjobbet..nice va?? haha. Sen vi drog till donken, lite fulla och lite glada, och köpte lökringar..eller "Ånionrings!!" med mitt fina uttal..notera att jag egentligen aldrig äter lök, men de var goa! Sen kände vi oss nöjda och åkte hem!
Photobucket
den finaste tungan i världen + det vi lyckades skrapa ihop till lökringarna
Photobucket

Photobucket
vi gjorde lite fina reklambilder för ÅNIONRINGS
Photobucket
kastade lite lökringar på perrongen
Photobucket
jag fick också pröva på hur det kändes att posa med en lökring
Photobucket
lökringarna tog slut på donken också...gillar att vi länsar varje ställe vi drar till *tjocka möjstjejer_90*

nu ska jag ut och promenera i höstsolen med min mamma! kanske ta lite höstbilder på löv och sånt också...SKOJA.
HERRÅ

1 kommentar:

slemily sa...

the tongue of horror hälsar!
puss