måndag 5 oktober 2009

@@@@@@@@@@@

Asså har ätit så hiiiiiimla mycket kanelbullar!! Massagotti!! (ett fik i centrum heter massagotti....I LOL'D!) Snart ska jag krypa upp i fåtöljen med en god bok och en rykande kopp chaité och bara MYZA med mig själv! Skämta. Nej men jag ska lägga mig i min säng, dricka ÖRTté (annars kan man inte sova :C), läsa TWAJLAJT (haha JAG VET), äta bullzors och lyssna på bat for lashes. Lasse-Gurra, jag har kommit på att i London borde vi cepa järnet och baka typ kanelbullar och chokladbullar och ba bjuda hela huset och typ "SWEDISH FOOD ÄNNIWAN?!!"...bangaru?

Var på mitt första jobbuppdrag (haha) idag...lärde lite kidz räkna matte! men det var fett kul och jag ska jobba där hela veckan ut :D känns så jävla bra!

I helgen blev det gayklubb ja! Det var spännande...lite förbjudet så där och det har även förändrat mitt liv! är no longer straight och har skaffat mig en flickvän som heter Kim...hon är den butchiga och jag är den feminina *inte PK*. Nej men det var kul, fick äntligen SLÄPPA LOSS till "Hope and Glory" och "Stay the night" *cool tjej som namedroppar schlagerhitzen*. Freja fick kvällens raggningsreplik: "Du är en sån jag runkar till".....NÄMENSATTEH! Sen i lördags gick vi och såg harry pottan...alltså malfoy!!!

Langar tre bilder från gayklubben:


lite sånt här såklart


ett ganska hett foto...(skämta)


hahahaha, ett not so hawt photo! var bara tvungen att lägga upp. gillar att lisa typ "eeh vem tog upp den mongolida tjejen på scenen?"

1 kommentar:

chrissy sa...

hahahahaÅWWW vad jag gillar sista bilden!! blir alldeles...alldeles....ALLDELES TILL MIG NÄR JAG SER DEN!! *snuskgumman* hahaha men LÄTT att vi gör det! för I SKRIVANDE STUND (haha) så har bara en av mina grannar smakat min mat (JC....) och han typ "du kanske behöver öva lite". Jag ba: MEN TACK SÅ SJUKT MYCKET! ja så vad jag menar är att vi får baka de godaste bullarna VÄRLDEN SKÅDAT och få dem att ändra sig! lärre g är så på!