fredag 16 oktober 2009

peppe eng

ååååh, alltså fan vad dålig jag känner mig. Pallade inte wörka så stannade hemma...FY FAN! jag skäms. Men pallade verkligen inte...och dessutom känner jag av liiiite halsont (betoning på lite). Idag ska jag iallafall växla lite dineros inför london, vet inte hur man gör dock? äh, i'll google it! Juste, igår sökte jag lite utbildningar till våren..blev typ musik&media, medieteknik, musik och lag och lite annat. Känns gött.

Åååååh alltså gud vad jag peppar london!! Ska såå köpa såna här:

och sen shöppa järnet, köpa billig booze, ragga på snygga människor, GÅ PÅ MUSEUM! haha....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH LÄNGTARRRRR!

ja nej, nu ska jag göra något vettigt. sjukt tråkigt inlägg, i knows, MEN LOVE ME OR HATE ME I'M STILL GONNA SHINE osv. puss hejdå

2 kommentarer:

chrissy sa...

Man går till typ Exchange ellä varom nu heterr. Finns i Vällingby! Typ bredvid Nordea (mittemot Indiska). Gula skyltar!! Iofs, ALLT mä gula skyltar brukar vara växlingskontor faktiskt. Så hitta nåt gult och ba kliv in där vetja. You can't go wrong.

Linny sa...

hahaha, taaaaack! emily ska följa med som psykiskt stöd :)