fredag 30 oktober 2009

BALLE DEN RÖDE!

aaaaaaah tristessen. Ikväll vill jag ha halloweenmyskväll, MED CHIPS, DIPP OCH SKRÄCKFILM!!! vem bangar?? okej, alla tydligen..*suck*. Imorrn blire Halloweenpartey iallafall! alltså jag typ ÄLSKAR halloween..på riktigt! Efter julafton så är det typ bättre än min födelsedag! Nämen vi ska iallafall dra till en klubb vid typ midsommarkransen och jag och em ska satsa järnet på våra halloweencostumes. Hoppas folk spårar och typ inte kör sexiga/pretto utklädnader...jag kommer vara sjukt ful iallafall..typ flera års gammalt teatersmink i fejjan och inte ens tvätta håret. aja, blir nog lite wild and crazy.

Igår köpte jag en päls! 500 pix, svart färg och VAAAARM! Åh, kommer inte behöva frysa den här vintern! lycka :D:D:D:D

Och juste ska få bo hos freja typ 2 veckor i december när lizor reser ivääääg. SKA BLI SÅ NIIIIIIICE! Kolla vad fin inbjudan hon skrev till mig:
Vill du ha en dejt med mig 10-26 december?Jag är en glad tjej på ca 7300 jordsnurr som tycker om att träffa kompisar, spela tv-spel och lyssna på musik!Jag erbjuder: gratis boende i alvik, kärlek, julstämning, party, balkandisco, alkohol, säng, the office, mat, gnuss, Lisas kläder, min musik (jag vet att du älskar det inombords) och ett badrum! Du erbjuder: sällskap, skins, niklas kläder (?) och ett gott humör! Aka, vill du bo här i två veckor i december och prova på att flytta hemifrån ett tag? :D Balle den röde!

Åh, vi kan äta sushi, dricka vin, kolla satc, prata hemlisar och göra frisyrer på varandra varje kväll!! iiiiiiiiiiiiiiiiih!
(vad var grejen med niklas kläder btw? hahaha FATTADE NOLL LIKSOM BARA)

hejdå era bajzkorvar

1 kommentar:

Frufelito! (fin webbadress va? ;) ) sa...

Haha, angående kläderna; jag erbjöd lisas garderob och kände att du behövde kontra och langa tillbaka något till mig och niklas kläder kändes lagom random, så that's why! :D

Jävla jobbigt samtal vi hade idag, hahaha :D