måndag 19 oktober 2009

drunken donuts

häjjjjj
alltså vi körde värsta spontaaaana utgången och ba drog till café opera för att det tydligen skulle vara värsta dj-battlet där. liksom utgång...på en söndag!!! skämta..nej men, palla att alla bajsnödiga människor typ befann sig på samma ställe...och dj'sarna som tävlade var inte så himla bra heller...hahah, alltså dog. det ba fanns ett bord som vi satte oss vid..och sen kom massa fuckahs och satte sig där och typ "det här är vååårt bord" och serverade in massa öl och skit...aaaaaaah, jag är inte tillräckligt...venne, erfaren för sånt?? folk som bara kommer in och är lite bättre än en själv och bara köper in champagne typ *filosof*.. men jag försökte iallafall ragga på en av människorna, vilket gick rätt bra ett tag (han skulle dj'a och jag ba: jag är oooooooockså dj) och sen slutade han lyssna på mig. aaaaaaah pallade inte...venne vad jag ska skriva..folk var fula..vissa typ 30+ och ba var ute efter ragg, och jag och em var lätt hetast på stället (LÄGGER UPP OUTFITS IMORRN *MODEBLOGG*!!)...nej men aaah, dog lite...så vi åkte hem. Spännande kväll!! imorrn ska jag sjukanmäla mig och sen får vi se vad som händer. haha, alltså vet inte varför men life känns bara nice just nu...massa parteys coming up och så är det london om typ 2 veckor bara..aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ÄLSKAR DU LIVET SÅ LEV DET MED MIG

Inga kommentarer: