torsdag 1 oktober 2009

I AM COMEDY!

haha, juste idag när jag och emily stod och väntade på bussen och skrattade åt någonting (förmodligen ett skämt som jag drog....since I AM COMEDY!!..(asså det är internt ingen fattar!!!)) kom det fram en gubbe och sa att vi skulle sluta upp med att vara så glada. Vi ba okej WHATEVER. Sen kom han tillbaka efter typ tre minuter och sa att han skämtade. hahahah, så jävla bra! så då skrattade vi så gott alla tre och sen åkte hem och kände oss ändå lite gladare för som man säjer ett gott skratt förlänger livet? ja även om man inte tror det så är det kanske det tror jag sj iaf ;) ;P =)

2 kommentarer:

chrissy sa...

ahahaha AHUHUHUHU! you ARE comedy!!

chrissy sa...

hahaha, vill bara säga att antispamkoden jag skulle fylla i för att skicka den kommentaren var: "buhahu". hahaha, det ska bli mitt nya skratta-genom-tårarna-skratt.