fredag 9 oktober 2009

VINTÄDJJJ

Har varit leeeedig idag. Så då drog jag och utforskade vår local second hand som jag konstigt nog aldrig besökt tidigare. Fina grejer men FÖR DYRT! I lol'd...liksom, vi är i förorten..det ska inte vara dyr second hand?? Köpte iallafall lite LP's att smycka (hehehe) rummet med samt tre skärp...totalt 140 spänn *viktigt*

WOOOAH! imorrn ska jag och tobzor dj'a på YOUTH på Bonden. Kom dit va? gratis inträde osv. och måste som vanligt komma upp med en helt fenomenal dj-outfit!! :C svååårt

Nej ni, nu ska jag göra lite övningar på min yogamatta (OBS INGET SKÄMT ohohohohuhuhähäh)...sen krypa upp i sängen framför Idol och dricka JORDGUBBZté! (smakar som jordgubbar (nåh rilläh?), grädde, en ljummen sommardag där man ligger på en prickig filt och luktar på en pojknacke osv)



jääääättetråkigt inlägg MEN MEN SÅNT ÄR LIVET TIHI ;);)))

Inga kommentarer: