måndag 26 oktober 2009

el clubbo extraño

Yessss, utgång i fredags då. Blev så sjuuukt bakis (okej inte spybakis, men nästan..blev snurrig när jag kollade filmer på youtube) så uppenbarligen var jag väl rätt full...hmm kan nog stämma. Kommer inte ihåg så mycket annat än att vi hade det kul och jag sprang runt och kramade folk. Och juste, ångest! jag sa till en kompis att hans kompis var snygg...och sen gick jag typ runt och berättade för ALLA att jag tyckte kompisens kompis var snygg...hmm undrar verkligen varför jag inte hookat på länge??
Photobucket
partyanimal!!!1
Photobucket
jag och fellan va
Photobucket
Photobucket
"jag kan bränna själar med de där ögonen"....ok?
notera hur vi självklart hamstrat öl för 29:- första timmen.
Photobucket
yes, jag langar poserna...
Photobucket
Photobucket
woooäääh fylla!
Photobucket
Photobucket
Tobias fick pröva hästhuvudet och var gladare än en fri slav..


tror jag blir fotad men icke..EN KLASSIKER! öhöhöh

2 kommentarer:

Anonym sa...

cool header!:P

en fråga bara hittade dig genom LB, undrar bara om varje medlem har ett visst antal invite codes eller är det obegränsat? :)

www.reemajohnson.blogg.se

Linny sa...

WOW min första anonyma kommentar! :D:D:D

ehm, nej men svar på din fråga: Tror man har obegränsat med invites till lookbook!