torsdag 22 oktober 2009

OH IT'S OOOOOOOOON!

Yes, tänkte langa lite bilder från söndagens dj-battle. haha, vad var grejen med emotjejen i fylleinlägget btw? ba: "Jag är inte van vid att folk är överlägsna och trampar på mejjj!" typ...tro inte att jag är sån..jag har gått vidare för länge sen (..loL). SKITSAMMA. Här kommer bilder..enjoy:
IMG_2668
på väg till le operah...martin kissade utan händer
IMG_2670
mina fashionchildren
IMG_2674
sexy bitch!
IMG_2678
eh...sexy fish? (kul kuriÅsa: linnet är min mammas gamla nattlinne jag sydde om..fnizZ)
IMG_2679
vi tyckte toaletterna var fina, ville typ ligga merom! närå SKOJA BARA. Gud vilken kissnödig pose jag bjuder på :(
IMG_2685

IMG_2687

IMG_2696

IMG_2697
sen var det dags för oss att dj-battla!!!
IMG_2698
..skämta bara! men vi testade DJ HERO! haha lol
IMG_2702

IMG_2704

IMG_2707
wööööööh..is danzi time!
IMG_2711
snyggzors
IMG_2713
Berns (??) var lätt bääääzt! hoppas de vann.
IMG_2709
de hade en brud med piska på scenen...alltså vad hade btw Ace på scenen?? typ 5 stekare som vevade? Ba viper room är åt det hållet GRAPPAR
IMG_2712
hej vi var snyggare än alla *ödmjuk* nej men synd att jag inte tog fler bilder på fula människor, champagneborden osv...kanske hade kunnat vart kul å visa upp! får bli nästa gång. HEJDÅ

Inga kommentarer: