lördag 7 augusti 2010

Tjohoooooo!



Vill den illa eller vill den väl? Nordman spelas och kunskapen och citaten flödar. Ingen förutom jag (Fruf da luf) ville gästblogga, sjukt dåliga vänner. Liney är på toa (och skriker som vanligt därinifrån), Lissilove -fett bra porrnamn- klipper strumpbyxor och kvällens enda karl smsar. Måste vara den sämsta förfesten ever. Eller, jag ångrar mig, vi såg ju faktiskt världens bästa film Shrek 2. *mogen tjej* GI-barnen på bilden försöker att vara nyttiga, två påsar chips senare kan jag konstatera att det går sådär för dem. Älskar regnet, då ser man inte tårarna jag fällt över vänner som sviker.

Folk tror att jag vaknar och får massage - Lilleman. Man ba, eeeh, nej det tror ingen Lilleman. "Pengar inte allt, kärlek det är allt, har man kärlek så har man faktiskt allt" drar han också. Jag ba elleeeer? Liney vill lyssna på Prince. Jag vill höra Victoria Silvstedt. (alltså inte Vickan som i kronprinsessan utan som i Silvstedt, hehehe, om ni förstår vad jag menar???! ;) ;( ) Nu ska vi till Pub Anchor, Tjooohoooooo! *är aldrig ironisk* Puss & kram, syns på stan! ;) ;) ;(


Inga kommentarer: