tisdag 17 augusti 2010

*myser med en kopp rykande grönt té med en bit 99%ig mörk choklad i fåtölj klädd i rosa mjukisdräkt*

asså har tjänat ihop typ 100 cosmopoäng idag. min to do-list är nästan helt avbockad, gick min POWERWALK på stranden (samtidigt som jag lyssnade på alex schulmans sommarprat. ASSÅ BÄSTA!!! höll på att börja gråta flera gånger. sommarprat asså..så jävla värt! imorrn ska jag lyssna på annika norlins :D ni ba *har slutat lyssna*), gjort god (OCH NYTTIG!!!) matlåda med falafel och bulgur, får mina 8 timmars sömn varje natt och har samtidigt tid för att unna mig lite vardagslyx med ett krypa upp framför ett avsnitt av t.ex. true blood i fåtöljen. nu undrar ni hur jag hinner med allt detta samtidigt som jag lever ett vanligt tonårsliv som alla andra tjejer gör med shopping, fika, träffa kompisar och supa sig redlös på helgerna. det gäller helt enkelt att planera! TIDSPLANERING ÄR A OCH O!!! ett hett tips till alla cosmotjejer där ute.

nej fan nu ska jag sova! glöm inte att dricka vatten och sova är det bästa knepet för en fin hy ;-D /linza

Inga kommentarer: