måndag 16 augusti 2010

nu ska jag läsa "ego boost"!!! hehehe ;-D

eftersom jag är en töntig cosmotjej fast i cool förpackning ska jag göra en sån där lista för veckan. gäller ju att vara strukturerad och sätta upp TYDLIGA mål i livet om man vill komma någon vart! *blondinbella*

- köpa ny mobil. CHECK! den har t9, ficklampa och radio :D (ikväll kommer ni kunna smsa och ringa som vanligt lovers! numret finns på fejan)
- köpa lyxschampo. CHECK! från kerastase eller vad det heter. sjukt lyxigt. förväntar mig underverk.
- 1 timmas POWERWALK (heheheh) + 30 min cykling varje dag...så himla FITTy!
- säga upp mig från massa distanskurser jag tydligen stod uppskriven på. CHECKCHECKCHECK
- gå till banken och få pengar $$$$$$$$$$$$$$$!!!!
- lämna in kamerahelvetet på lagning
- egoboosta

NU BÖRJAR MITT NYA LIV!!! skämta. pusshaj /l

Inga kommentarer: