torsdag 19 augusti 2010

SLIDDJURET CALLING

här går man och köper en mobiltelefon och sen är det ingen som ringt än??? VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SÄTT? nej men hallåeeee..VAD FAN HÄNDER I HELGEN?? vill ju supa mig riktigt jävla redlös ju :( vem vill va me????

åh har varit så himla duktig den här veckan. cyklat och promenerat varje dag! :D men sen har jag ätit choklad (frukt och mandeeeeeeeeelllL!!!11!!) typ varje dag också så det är väl plus minus noll eller nåt. haha juste har köpt hårprodukter för totalt 800 spänn också...helt cepe. åååååeh jag pallar på riktigt inte gå runt och deppa längre (gör det på rille, kuklivet azzå)..KAN NÅGON DRA MED PÅ NÅGOT ROLIGT IMORRN ELLER?? :((( bajzar på mig annars.

känner mig lite nere..kollar på bilder från flickis i onsdags och önskar att jag var där...har saknat mina tjejer!!! :(

hejdå /linza

2 kommentarer:

emily sa...

ahhhhhh jag trodde jag va den enda som gillade marabou frukt och mandel?! jag blir alltid mobbad för att jag älskar den...åhh du är min soulmate <3 MEN VA MED OCH FIRA JESSSSS!!!!! så tvingar vi med kids. på lördag äre ju grolsh blockparty. kanske kul? BARA GUDARNA VET!

Fläsk-Lisa sa...

MEN JAG VILL SUUUUUPAAAAA!!!!! Det är Bomba på Sommar ikväll, ja? Jag har fan inte vart ute sen festival, så jäkla o-coolt. Och Jess var på lördag va? Men vi kööör! Okej, tack och hej från pepp tjej