fredag 6 augusti 2010

arvika del 1....better late than NEVERRRRR ;-D

känns egentligen rätt onödigt att lägga upp de här bilderna eftersom alla mina vänner redan sett dem, så det är bara för alla ni anonymisar där ute jag gör det här! DET ÄR FÖR ER SKULL!!!! därför kan ni väl langa någon liten kommentar, bara för sakens skull. blir glad för allt, tillochmed "vilken outfit ska jag välja idag? rösta på min blogg =) ha en bra da´!"-kommentarer.

Photobucket
vi anlände till arvika och stämningen var på topp! ;-D
Photobucket
Photobucket
Photobucket
*svår och lite bajsnödig*
Photobucket
finaste CAM...P:et
Photobucket
eeeh vad händer HÄR??
Photobucket
ahaaaa pjuuuuh ;-)

Photobucket
kirrade en pool
Photobucket
Photobucket
lollzan och jaaaaag ;-D
Photobucket
haha så himla sööööt! (oj bilderna är i lite oordning märkte jag nu..aja whatevah!)
Photobucket
Photobucket
han hade köpt dräkten på coolstuff.se! *produktplacering*
Photobucket
sen våldgästade han tobias och julias tält
Photobucket
martin blev healad av några priests
Photobucket
sen hittade han sin soulmate
Photobucket
stämning
Photobucket
Photobucket
nästa da´=) jullan var crejzy
Photobucket
så himla konstnärligt
Photobucket
myspys! bostongurka-hinken stal förresten jag och jullzan från någon byggarbetsplats..så himla rebelliska
Photobucket
frukost!

Photobucket
BONGETIIIIIIIME!!!! *chrille, 15, från karlskrona*
Photobucket
Photobucket
Photobucket
zunshiiiiine! ;-D
Photobucket
Photobucket
metal-martin
Photobucket
gissa filmen! hehehehe ;-D
Photobucket
Photobucket
rejvigt
Photobucket
Photobucket
sommar, sol och häftig pool liksom
Photobucket
Photobucket
tequilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Photobucket
Photobucket
bästa posen
Photobucket
mina ghostbusters *sprutar regnbågshjärtan!!*
Photobucket
Photobucket
en hipsteroutfit! *svår*

så, det där var då alla mina bilder...men det är more to come va!!!! :-D hehehehe. GLÖM INTE ATT KOMMENTERA!!! :(

1 kommentar:

julia sa...

haha hinken<3 my swag my life