onsdag 4 augusti 2010

everything's borrowed, so I'm keeping these tears of mine

jag ba tjaaaaa! ni ba long time no see!?! :( jag ba jag vet. hatar internet just nu. vill bara bli en sån där no-lifer som varken har blogg, facebook eller andra SOCIALA MEDIER. asså håller ni inte med om att man tänker att folk som aldrig uppdaterar sin blogg eller blir taggad i nya bilder på fejan lever ett jättetråkigt och händelselöst liv typ? man måste ju VISA hur roligt liv man lever liksom. okej skämta för fan..ellerrrrr? heheh. asså faaaan finns det något sätt att blocka alla jävla skitmejl man får på fejan? okej, finns säkert men orkar inte ta reda på det. orkar liksom inte få hundra meddelanden varje dag från typ dinamarca där han berättar hur många brudar han lyckats lägra under helgen och annat som ingen bryr sig om.

okej sämsta inlägget evör, borde uppdatera om typ emmaboda och sånt där men pallar inte just nu. har ingen SKRIVLUST okej??? *cepe* men en grej som ni måste kolla in, asså det är helt underbart. tänk lågstadiedisco, date-parfym, skavande zickzackhårband och att dansa tryckare med en 11-årig pojke och när du luktar honom i nacken känner du doften av hårgelé och för mycket herrparfym från axe men du tänker att DEN HÄR känslan slår allt, tillochmed stulna tonårsdrömmar, smutsiga klubblokaler i berlin och rödvin på en balkong i paris med en fransman som viskar morrisseytexter (på franska) i ditt öra:


When you open the door I can tell that you are leaving liksom..bästa Linny såklart! ;-D hehehe *läskigt fan*

nein, nu ska jag fortsätta rensa ut mitt rum...älskar känslan när man rensar gammla grejer å börja på nytt, visst litte jobbit att slänga gammla saker som ligger en nära om hjärtat men man kan ju inte spara på allt!! MITT NYA JAG Å MITT NYA LIV BÖRHJAR NU OCH JAG HOPPAS NI FÖLJER ME PÅ MIN RESA! ;-D

2 kommentarer:

Viktoria Tomic sa...

Verkligen jättejätte tack för tipsen! Måste testa på de där med stallet också! Jag uttryckte mig nog lite kasst där haha, men de kommer upp en länk så småningom, rensar och fotar allt just nu =) Återigen tack för tipsen!

Emily sa...

Hahaha asså jag döööör för att du är så jävla bäst <333333