tisdag 10 augusti 2010

baiz?

tänk om jag hade varit en sån där söt, glad, charmig..."positiv" tjej som fyllt den här bloggen med utdrag ur winnerbäck-texter och tycker att "utan dina andetag" är den finaste låten som någonsin skrivits "för av den får jag gåshud" typ. massa skitinlägg där varje mening består av typ tre ord, ba: "Jag känner mig tom. För jag minns. När jag bajsade på mig. Äntligen. " typ. bara för att man vill känna sig lite dramatisk..typ känna att man lever!!! sen skulle jag lägga in närbilder på blommor som jag tagit med min digitalkamera. DÅ HADE NI FÅTT DÖDA MEEEJJJJJJ!

bajzlivet asså. aja. har börjat jobba nu och kommer tydligen jobba en månad längre än planerat..så drar väl inte härifrån förrän oktober typ..maaaaaaah! fast det är typ bra. mönneh mönneh liksom! asså gud så jävla god choklad jag äter..med russin och mandel i MMMMMH götttttttty
. ska möta upp mina "tjejer" och äta sushi hemma hos emilolet...min vardagslyx är out of control asså. oj hinner typ inte läsa igenom *busig tjej* måste dra! puss

3 kommentarer:

Anonym sa...

VAFAN! russin å mandel! jag som trodde du gick på diet

Anonym sa...

oj mena choklad

Linny sa...

hahaha cepe äre du martin? men jag veeeeeeet....MEN MAN MÅSTE JU FÅ UNNA SAJ LIKSOM!!!