fredag 6 augusti 2010

sista dagen på semestern och jag gör detta:

- ligger ute i solen och läser två nötcreme och en moviebox. outfit: svart bandaubikini och wayfarers...FASHIONISTA IN DA CITAH eller??? :D
- äter världens bästa lurre: bulgur med falafel och massa sallad (fetaost, kikärtor och annat nyttigt! *hundra gi-poäng till mig*..OCH DET ÄR LÄTT ATT LAGA OCKSÅ! :D)
- ehehehe fick något i brevlådan idag...något pino som jag inte kan blogga om...URSÄKTA MEN DET ÄR FAKTISKT VIKTIGT MED INTEGRITET OSV!!
- försöker styra upp livet..typ min inplanerade londonflytt...går sådär. någon som vet en lägga jag kan bo i? gärna som ligger i camdenområdet, är "fräsch" och att människorna som bor där hygieniska och inte är har typ dreads med löss i.
- gör en shöppinglista. måste ha en ny partyväska, nätstrumpisar och lyxschampo BLAND ANNAT.
- funtar på vad jag ska göra en fredagskväll som denna. ser ut som att det kommer bli en lugn hemmakväll med tända ljus, kladdkaka och beck. fan också. så ja, feel free att dra med mig på något! så länge det inte innebär att jag måste gå utanför huset och träffa människor eftersom min duschdag inte är förrän imorgon :(
- fångar dagen

aja, fett tråkig innekväll ikväll men IMORRN blire utgång! min kropp crejvar efter en roséfylla :D:D:D det är väl det bästa som finns, bara att få supa sig riktigt jävla redlös som jag alltid brukar säga. hörs och ses och syns va! puzzzzzzen

ps. och nu kom "seize the day" upp på spottan också, MÅSTE JU VARA ETT TECKEN!!! ångesten asså. ds

Inga kommentarer: