tisdag 24 augusti 2010

peppeeeeeeeeeen...VAR ÄÄÄÄÄÄREN????

fan, MÅSTE verkligen börja ta tag i hela londongrejen nu. och måste få tillbaka londonpeppen!!! typ den jag kände för ett år sen, när jag och christina satt och gjorde plus- och minuslistor om london som var så jävla bra! kommer bara ihåg att vi hade gordon ramsay på minuslistan typ..HAHAHAH asså orkar ej. men åh christina när du läser det här (och kommer hem från typ norrland?) så får du fän GET YO ASS OVAH HIAH! vi måste göra en plan! men ah, viktigast just nu är att bli pepp. just nu känner jag mig bara orolig, exposed och rädd och som att jag kommer fega ur vilken sekund som helst. FÅR INTE HÄNDA VA! okej, får göra en liten övertygande lista som får fungera så länge:
1. orkar inte med ännu ett jävla svenskt snökaos. snökaos i london = 3 mm snö på marken.
2. det viktigaste man behöver köpa är ändå billigt...typ schampo, trosor och sprit! 8*)
3. man kan gå på värda, mer SPEJSADE klubbar som inte spelar håkan, markus krunegård eller kids
4. brittish lads är så mycket charmigare än bajsnödiga stockholmshipsters som ba "jag har hört att ceos nya album ska vara bra....*bajsar på sig*..föresten har jag nämnt att jag dj'ade på ace en gång?"
5. har hört rykten om att gordon ramsay ska vara utomlands hela året och spela in sitt nya restaurangprogram....hahaha mm okej driv

okej nu blir det fan londonpepp. londonpeppar gör man genom att:
1. läsa londonblogz
2. kolla brittiska serier

så det ska jag göra nu! pusssssssssen

*
lägger upp tre londonpärlor också...bara för att minnas...................................................:
"glädjen i våra leenden"-bilden...blir alltid lika glad när jag ser den ;-D de e äckta vännskap dE!
hahahaha nationalistbilden...orkar inte
..............................

2 kommentarer:

chrissy sa...

hahahaha, aaaah alltså åh, sista bilden <3 hallå jag vill också peppa inför london! saknar det stället alltså alla minnänna alla väännena ;((( åh så fin lista vi gjorde. har kvar den nånstans!! juste och så är ju majkell här nu också, kan det bli mer londonpepp än en söt liten brittpojke?? hehehehehehehehe ;))))

Coola Frufen sa...

Hahahaha, dör lite över kommentaren om Gordon Ramsay på innelistan! :D :D ;(