lördag 14 augusti 2010

CARPE CRAS = fånga imorgon :D

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ALLIHOPA. Här kommer lite pics (tagna med emiloys och martins hippa ihpönes såklart! ;-D) från veckan som gått:

hipsterkillen och nazitjejen i lördagskväll. den kvällen btw, fanns den??? ORKAR INTE

womance i empilols lägga med sushi och tjejsnack!!! hehehehehe så himla sex and the city!!

beachgrillning på stranden igår...det var viiiiiilt! (skoja)

förutom det har jag råkat tappa min mobil i en sjö. finns jag? hoppas inte. så nu kan man inte nå mig alls för tillfället! ni ba *bryr*...*stelt*..heheheh. aja men satte så jag orkar inte riktigt med mig själv just nu. borde sätta alkolås på livet typ....kuk.

aja, nu ska jag duschy och sen dra in mot rålis för att fira victors bday!!! det blir nice...fylla kl 15 på eftermiddagen är alltid nice (alltså inte fylla som i att "fylla år" om ni förstår vad jag menar heheheheh ;-P)..ska försöka lägra ett kukdjur också..wish me luck! PUSS OCH KRAM OCH CARPE DIEM!

Inga kommentarer: