fredag 27 augusti 2010

jag har inte silver och inte guld, inget du kan fåååååååååå! det jag äger ligger blottat för din syn = jag ska till popaganda idag!!11

är på jobby och väntar på att klockan ska bli fem så jag kan dra hem till lizor och frejzor. har slutat egentligen alltså. sen ska vi dra till poppyyyyyyyyy! gud har verkligen noll koll på banden, missar säkert massa bra. men men robyn och hot chip iallafall!!! WEEEEEEEÖÖÖÖH! (hahaha asså dör, någon på kontoret har värsta medeltidsmusik-ringsignalen..flöjtar och mungiga typ..GÖR MIG SÅ HIMLA GLAD BARA E DE NÅT FEL ME DE MAN FÅR VÄL TYCKA SOMM MAN VILL?? :-( ) nej men satteaah så här sitter jag och "slappar" (shit vilket offer man är om man använder såna ord). ELLER BORDE JAG DRA TILL POPPY NU??? fast fan, har ju rosie i väskan..det kan man ju inte smuggla in :( *gråter mens*

juste idag hörde jag några som ba "hallå vi måste rösta på KD så att de inte försvinner ur riksdagen"..man ba looooooooooooool. varför ser alla ur KD ut som pedofiler på sina valplanscher förresten? hatar människor.

det var allt viktigt jag hade att säga idag. KRAMEN!

ps. crädd till den som vet vad rubriken är för låt ;-D

2 kommentarer:

julia sa...

HAHAHA SAREK? <333

Linny sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! *bröli*