tisdag 30 juni 2009

adios amigoooos

Här kunde jag ha lagt upp en fin webcam(känns ju som väldigt 2003-uttryck men vad gör man när man inte har photobooth? :C)-bild som visar vad som är på g, men var tvungen att lägga laptopen åt sidan ett tag eftersom den började lukta asbränt! LÄSKIGT!

anywejjjs är nästan färdigpackad till la festival nu. Blev alldeles för mycket grejer såklart. Men allt är ändå väldigt nödvändigt att ha med så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. ååååh, måste fixa massa jobbiga saker..typ måla naglarna, skriva ut massa biljetter och bandscheman och jag är så sjuuuukt trött verkligen. Hade egentligen tänkt stanna uppe till typ fem eftersom vi ska upp så tidigt och ta vår 6 timmars långa bussresa mot arvika och då tänkte jag att jag kunde sova då istället för nu. Kan verkligen inte fördriva tid i bussar/bilar, får panik. Och jag kan aldrig bara somna så där utan måste verkligen ha varit sömnlös i minst 48 timmar för att få minsta lilla sömn. MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT NU. Problemen alltså.

Fick föresten reda på massa grejer nyss om såna dära <3-hjärtan. Visste ni att om man skriver "<2" till någon så är det lite sämre än "<3"? Och gör man ett "<4"-hjärta betyder det typ att man älskar något jättemycket. Va fan! jag brukar ju typ alltid skriva random sifferhjärtan hela tiden, fatta vad många gånger jag måste ha råkat dissa någon eller typ skapat obehalig stämning pga av mina <5-hjärtan!! ÅH PINIGT.

Men jaha nehej, nu måste jag återgå. Hörs på sööööndag! HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Inga kommentarer: