lördag 27 juni 2009

I'm with the DJ

aaaah, är så jävla trött! Somnade 6 imorse och gick upp 10 för att åka iväg på picknick. Så ja, har legat i skuggan av ett träd större delen av dagen, ätit jordgubbs och så har jag premiärbadat också. Soft liv.

Okej, om igår. Igååår var en jävligt värd kväll. Gratis öl toda la noche och folk verkade uppskatta min superba musik. Kom så klart fram massa människor, antingen med beröm eller andra random kommentarer..ääälskart. Bästa (fast ändå sämsta) var en 25-30 something från sundsvall-looking kille som kom fram hela tiden och langade weirda statements. Mejkar en lista.
1. först så ba "jaha så det är du som är chef här ikväll eller? HE HE HEEEEE" (ba inte kul??)
2. och sen kom han tillbaka senare och ba "Du kommer bli stor...i USA!"
3. och sen sa han att han också varit dj förut och typ skulle ge mig små "tips", som t.ex.
4. "byt inte till nästa låt förrän den här har spelat klart!!" ba JAHAAAA DET ÄR SÅÅÅ MAN GÖÖÖÖR.
och så var det en snubbe med typ röd overall och ryggsäck (??!) som önskade något metal typ. Missat att vi inte är på Harry B James och du är surrounded av pretto indiekids? (det var fett nice där föresten eftersom alla var typ över 20 och inte alls särskilt pretto!).
Nej, men det var fett kul och folk dansade och jag fick massa beröm <3 så fint. Jag säger det igen alltså, bli dj = få garanterat ragg! Fick höra av en skitsnygg (och 1,82 lång!!) att jag var det sötaste han sett på länge. Haha, jag ba whöt whöööt?? HAN VAR LIKSOM SNYGGHETEN SJÄLV!!

sophie osade sex..haha


typ så här såg jag ut....fint rosa pistol-halsband va??


langar fundamentalistisk brud-posen


christofeeeeeer was therrrre


Sophäj och Lasse-Gurra
Är så jävla trött och unfocused så det blev ett fett cepigt inlägg det hära. Men ah, FETT KUL KVÄLL!!

Inga kommentarer: