söndag 28 juni 2009

fancy a svettig överläpp?


Kolla! fräknarna bara frodas i mitt grisrosa, svettiga fulltavsolskyddsfaktor50-ansikte! Förjävla underbart väder assåe.

Dagens to do-list:
- sno lite (allt) virre ur päronens baginbox till Arvika (check! gjorde det nyss)
- Äta min homemade pastarätt med fetaost, tomatsås, stekta champinjoner, prinskorv och köttbullar (köttbullar var gott till, men prinskorvarna gjorde allt mest nasty)
- bestämma vilka kläder som ska med till arvika. alltså det är så jääävla svårt..beräknar att det kommer ta typ halva dagen. Jag är sån som verkligen haaatar att glömma saker när jag drar iväg någonstans. Jag kan inte ba typ chillpilla utan gör världens grej av att jag har glömt något och mår verkligen sjukt dåligt över det och kan inte släppa det. Därför är jag alltid sjukt nogrann med att packa när jag ska någonstans och tänker alltid "okej, den här klänningen är fett ful och skulle aldrig få för mig att använda den normally, men där borta kanske allt bara mejkar sense och jag verkligen känner att jag måste ha på mig den, och fatta då ångesten jag kommer få om jag lämnade den hemma! typ så. Därför är min packlista lite för lång just nu och jag har typ med mig 5 klänningar, 3 par shorts och en kjol för 4 dagar. Så jag måste tänka om och typ halvera allt...ÅNGEST!

Och just det, ett meddelande till Lasse-Gee! (haha) Hinner inte sy kjolen innan vi drar tyvärr men du får gärna låna den blommiga! Kom på att det är ju fett bra om vi har grejer som båda gillar för då är det bara för oss att byta kläder där om vi får lust = vi behöver inte ha med så mycket packning! FETT SMART.

Inga kommentarer: