tisdag 16 juni 2009

FEZTA

I söndags drog vi till en fest i staan. kvällen innehöll 3,5or, polisbesök, söndertjatade indiehits (typ "kom igen Lena" och alla goes crazy) och alltför långa toaköer. Men det var trevligt. Jag langar bilderna jao.
Min Lasse-Gurra Aktersnurra

Det regnade ute och min regnjacka var jävligt värd.

Fint att jag döpt någon till "någon" i mobilen. Ba..Någon har ringt! (vet, det var inte ens kul)

Fridaa

cissi och amanda var så fina och matchade (dessa två ska föresten dra ifrån mig hela sommaren för gotland och sen hela hösten och vintern drar de till australien!! crazy ass muggers)

vi bytte indiemusiken mot "Fotbollsfest" med den där lilla skåningen..elias eller vad han heter. Så jävla fest! Det blev lite sura miner där ett tag men sedan bytte någon tillbaka till ännu en uttjatad håkan-dänga och alla blev glada igen.

Hahaha, the laser eyed mongo!


Min "don't drink 3,5:or and party"-kampanjbild


hahaha! vi hittade uttrycksfull konst på en dörr






weeee FÄSTA FÄSTA FÄSTA




det fanns en hångelhörna! det skulle 9till5 ha gillat, tänkte jag.

hahaha! gud vad jag skrattade


vi drog rätt tidigt. På grund av nazivädret ville vi dra in till slevvan och värma oss, men det var stängd. Då fick jag ett raseriutbrott.


Vi tog fina och konstnärliga bilder istället.
hej jag heter lenny jag är fem år och ska sjunga en visa


sen kom vi på nattbussen

we're the motherflippin'!

Inga kommentarer: