måndag 15 juni 2009

MODEBLOGGIZ

Dag 4 som arbetslös och jag har snart gjort av med typ hälften av studentpengarna (tot 4000). Första köpet blev: Arvikabiljetten!! iiiih, fan vad taggad jag är! SÅÅÅ...JÄVLA..KUUUUL!!!!

Sen har jag handlat massa på tradera. Här ska ni få se:
en vit påse med indier på.
hahaha, trycket! men jag gillar den..den var BALL LIKSOM.
Numera ska jag alltid svara: "The Freaky, fucking, funkster" i telefonen. SÅ COOLT!

Men är den snygg eller?? Får ersätta min försvunna skinnjacka som ligger död i en container någonstans (må gud vara din själ nådig).

Åkte till Gina Tricot. Dit man egentligen inte vågar dra för att det inte är socialt acceptabelt men sen gör det ändå och GÖMMER PÅSEN!!! Hur som helst *glider iväg*, köpte SOM NI KAN SE PÅ BILDERNA ett par shorts och en kjol. Shortsen är så jävla FLY! men kjolen är jag lite tvekis på...fast nej den var faktiskt snygg..säkert bara för att jag kände mig ful och sunkig idag som allt var jättefult på. Nåväl.



Nu stänger modebloggen för idag! HEJDÅÅÅÅÅÅÅ

Inga kommentarer: